Half Life 2


Kategória _: Akčná
Rok vydania: 2004
Výrobca ___: Sierra, Valve Software
Platforma _: PC
Multiplayer: Ano
Hodnotenie : 89 %
Prístupnosť: od 16 rokov


Minimálne požiadavky:

Operačný systém: 98/ME/2000/XP
Procesor CPU: 1.2 GHz
Pamäť RAM: 256 MB
Grafická karta: 64 MB GeForce 3/ATI Radeon 8500
Direct X: 7.0
Pevný disk: 4.5 GB

Cheaty:

Spusť hru s parametrom: " -console"
(napr. C:\Program Files\Half-Life 2\hl2.exe -console)

Potom v hre klávesom [~] zapni konzolu a zadávaj nasledujúce kódy:

god - nesmrteľnosť (server side only)
give - pridá danú zbraň alebo predmet (pozri zoznam nižšie)
buddha - zníži tvoje zdravie
hurtme # - poraní hráča (# je množstvo poškodenia)
impulse 101 - všetky zbrane
impulse 82 - jeep
notarget - neviditeľný pre NPC
noclip - prechádzanie stenami (server side only)
maps - zobrazí zoznam máp
map - nahrá špecifikovanú mapu (pozri zoznam nižšie)
developer # - nastaví vývojársky mód (0-vypne, 1-zapne, 2-verbose)
+mlook - povolí pohľad myši
hud_quickhelp/text? 1 - zobrazí crosshair
viewmodel_fov # - nastaví veľkosť zbrane ktorú nesieš (defaultne je 54)
exec - spustí script súbor
cl_drawhud 1 - zapne zobrazovenie hud
cl_enablehud 1 - zapne zobrazovenie hud
cl_showfps 1 - zobrazí fps
npc_create - vytvorí NPC (funguje vo svetoch s NPC postavami, zoznam nižšie)
npc_create_aimed - vytvorí NPC mieriacu preč od hráča
picker - prepínanie "picker" módu
setpos - presunie hráča na špecifikované miesto (predtým musíš použiť sv_cheats 1)
setang - vychýli pohľad (musí byž zapnutý sv_cheats).
sv_gravity # - nastaví gravitáciu na #
sv_stopspeed # - nastaví minimálnu zastavovaciu rýchlosť na zemi na #
sv_friction # - nastaví trenie na #
sv_bounce # - nastaví násobiteľ odrážania objektov pri kolízii
sv_maxvelocity # - nastaví max. rýchlosť pohybu objektov na #
sv_waterdist # - nastaví vertikálny zaistenie pohľadu keď si blízko vody #
air_density # - zmení hustotu vzduchu na #
prop_debug - prepínanie bounding-boxes debug módu on/off
dsp_explosion_effect_duration # - nastaví dĺžku efektu zmätku na #
sv_soundemitter_filecheck - prepnutie reportovania chýbajúcich .wav súborov
mat_numtextureunits # - limitovanie množstva textúr na #

DVD Poster:











Screenshoty: