Call of Duty - United Offensive


Kategória _: Akčná
Rok vydania: 2004
Výrobca ___: Activision, Gray Matter Interactive Studios
Platforma _: PC
Multiplayer: Ano
Hodnotenie : 82 %
Prístupnosť: od 15 rokov


Minimálne požiadavky:

Operačný systém: 98/ME/2000/XP
Procesor CPU: 800 MHz
Pamäť RAM: 128 MB
Grafická karta: 32 MB GeForce 2/ATI Radeon 7500
Direct X: 9.0c
Pevný disk: 1.2 GB

Cheaty:

Spusť hru s parametrami: "+set developer 1 +set sv_cheats 1"
( napr.: CoDUOSP.exe +set developer 1 +set sv_cheats 1 )

Potom v hre zapni konzolu klávesom [~] a píš nasledujúce kódy:

god - nesmrteľnosť
notarget - nepriatelia nebudú po tebe strieľať
noclip - chodenie cez steny
give meno_predmetu - dostaneš daný predmet
give health - plné zdravie
give all - pridá všetky predmety
give ammo - pridá muníciu
debug 1 - zapne debugovací mód (0 vypne)
developer 1 - zapne developer mód (0 vypne)
ufo - lietanie
jumptonode - teleportuje ťa na špecifikované miesto na mape
kill - samovražda
map meno_mapy - nahrá zadanú mapu
cvarlist - zobrazí zoznam všetkých cvars v hre
cvardump - dumpne všetky cvars do konzoly
cvar_restart - resetne všetky cvars
cmdlist - zobrazí zoznam všetkých príkazov
shaderlist - zobrazí zoznam všetkých shaderov na mape
imagelist - zobrazí zoznam všetkých obrázkov na mape
snd_list - zobrazí zoznam všetkých zvukov na mape
entitylist - zobrazí zoznam všetkých použitých entít
bindlist - zobrazí zoznam všetkých boundnutých klávesov
gfxinfo - zobrazí informácie o grafike
savegame - uloží pozíciu
loadgame - nahrá uloženú pozíciu
reset - resetne nastavenia
cinematic - spustí video
testmodel - zobrazí tvoj model
ai_corpsecount - koľko sekúnd maju byť zobrazené mŕtve telá
cg_brass 0 - Turns ejecting shells off
cg_marks 0 - Turns bullet marks off
cg_drawFPS 1 - Turns fps display on
cg_drawTimer 1 - Turns game timer on
cg_drawStatus 0 - Turns HUD off
cg_hudAlpha # - Sets HUD transparency (default is 1.0)
cg_draw2D 0 - Turns HUD and crosshair off
cg_drawCrosshair 0 - Turns crosshair off
cg_crosshairAlpha # - Sets crosshair transparency (default is 1.0)
cg_thirdPerson 1 - Turns on 3rd person view on.
cg_shellshock # - Activates the shellshock effect for the duration that you specify
cg_showMiss 1 - Shows you how far off you are from hitting an npc if you've missed
cg_shadows 0 - vypne tiene
cg_noRender 0/1 - Gameplay will continue, but will no longer be rendered.
cg_subtitles 0/1 - vypne/zapne titulky
cg_letterbox 0/1 - Turns off/on letterbox format
cl_debugMove 0/1 - Turns off/on player and AI movement debugging.
con_debug 0/1 - Turns off/on console debugging.
fx_debug 0/1 - Turns off/on fx debugging.
fx_draw 0/1 - Turns off/on fx. If set to 0, no smoke, muzzle flashes
fx_enable 0/1 - Turns off/on fx. If set to 0, fx will be disabled.
fx_freeze 0/1 - Turns off/on fx freezing. If set to 1, smoke - for example)
g_gravity # - Changes the amount of gravity in the game (default is 800)
g_spawnai 0/1 - Don't spawn on the map (usually crashes the game)
g_ai 0/1 - Turns off/on ai in the game.
g_debugDamage 1 - View the amount of health that an npc has and how much damage
g_vehicleDebug 0/1 - Turns off/on vehicle debug mode.
g_debugMove 1 - Turns off/on player and AI movement debugging.
g_debugBullets 1 - Turns off/on bullet debugging.
g_debugShowHit 1 - Turns off/on hit debugging.
g_drawEntBBoxes 1 - Turns off/on entity bounding boxes.
g_gameSkill # - Sets the game skill level
g_knockback # - Sets the knockback power of weapons (default is 1000)
r_fog 0/1 - Turns off/on fog
r_drawEntities 0/1 - Turns off/on objects and npc's. Default is 1
r_drawWorld 0/1 - Turns off/on all objects and backgrounds. Default is 1
r_showtris 0/1 - Turns off/on wireframe mode. Default is 0

DVD Poster:


Screenshoty: