Martina Bartošíková


Celé meno: Martina Bartošíková-Šimkovičová
Narodená : 29.august 1971, Modra, Slovensko
Znamenie : panna
Manžel___: prvý manžel Igor, automobilový
__________ pretekár, zoznámila sa
s ním v
__________ Teleráne
, v roku 2005 sa vnova
__________ vydala, za Igora Šimkoviča

Deti_____: dcéra Petra, narodená 1990,
__________ z prvého manželstva

__________ syn Marek, narodený 2003,
__________ z druhého manželstva

Vzdelanie: špeciálna pedagogika, logopedička
Povolanie: moderátorka
Ocenenia : Tom 2005
Povaha___: "Bývam veľmi pojašená. Sama
__________ so sebou sa veľa rozprávam,už

__________ mi to pripadalo podivné, ale
__________ kamarátka psychológička ma

__________ ubezpečila, že to nie je
__________ choroba." ...Martina

Láska____: "Ako dieťa som rok čo rok
__________ chodievala do letného tábora a

__________ v každom som mala jednu lásku.
__________ Písali sme si mesiac, dva,
potom
__________ ma to už nebavilo.A v štrnástich
__________ som sa prudko
zamilovala.Lietala
__________ som v oblakoch a začala som si
__________ písať
denníček, ktorému som zverila
__________ všetky tajomstvá." ...Martina

Ako sa charakterizuje: veselá, bláznivá, spontánna optimistka
Čo je vo vzťahu najdôležitejšie:
"Úsmev na tvári a iskra,
ktorá lásku rozbúchala." ...Martina


Životopis:

"Pôvodne som chcela ísť na herectvo, no pre chorobu som zmeškala talentové skúšky. Chcela som pracovať s deťmi, tak som šla na pedagogiku. Po škole som pracovala v jednej distribučnej firme, ale v tedy som musela uvažovať, ako uživím seba i deti. Prvoradý bol normálny plat. Neskôr som sa prihlásila do Markízy. Prvý konkurz bol do spravodajstva, vtedy mi povedali, že majú miesto v športe, tak som to vzala. Po čase som sa do televízie vrátila, ale do Telerána. Dnes už moderujem hlavné Televízne noviny." ...Martina

Galéria:


HQ:


Wallpaper: