Alena Heribanová


Narodená : 11.apríl 1955, Piešťany, Slovensko
Znamenie : baran/ovca
Súrodenci: brat Vladimír Repčík (TV Markíza)
__________ staršia sestra, moderátorka v rakúsku
__________ mladšia sestra, športovkyňa
Manžel___: poslanec za ANO, momentálne je v Bruseli
Deti_____: dcéra Tamara, narodená 1986
__________ dcéra Barbora, narodená 1991
__________ obe študujú v cudzine, v Holandsku a Rakúsku
Vzdelanie: vyštudovala angličtinu a slovenčinu na
__________ Filozofickej fakulte UK.
Povolanie: Vyše dvadsať rokov je hlásateľkou v STV.
__________ Moderuje aj reláciu Anjeli strážni.
__________ Spisovateľka, napísala niekoľko kníh.
Jazyky___: ovláda plynule po nemecky a po anglicky
Naj kniha: mnohé, Zecharia Sitchin - Setkávání s Bohy
Naj Hudba: podľa nálady, od Bacha po Santanu
Naj relax: šport, knihy, cestovanie, záhrada,grilovanie,
__________ tancovanie, divadlo, hudba
Neresti__: mnohé, najviac sladkosti, víno, túlanie
Aká je___: "Mám rada ľudí, teším sa
___________ z maličkostí." ...Alena

Životopis:

"Mamina bola učiteľka a pre mňa to bolo fascinujúce povolanie. Študovala som angličtinu a slovenčinu, no vtedy boli v Bratislave iba dve gymnáziá, v ktorých vyučovali angličtinu. Konkurz v STV bol východiskom v núdze. Odvtedy neplačem, keď mi niečo nevyjde, ale premýšľam, čo dobré mi to prinesie. Popri hlásení som učila docentov na prírodovedeckej fakulte. Televízna práca ma však tak pohltila, že som na sen o učiteľstve úplne zabudla. "Babinec" so Soňou Müllerovou, bola naša autorská relácia. Takisto boli moje "Soirré" i "Cestovná horúčka". Ako prvá som mala vlastnú talkshow "Siesta". Aj námet na "Anjelov strážnych" som mala už vtedy v zásuvke." ...Alena

Galéria:
HQ:


Rodina:


Dovolenka:


Wallpaper:




Videovízia: